چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار با نوشیدنی نارسایی کلیه آب بیش از حد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار با نوشیدنی نارسایی کلیه آب بیش از حدچه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار با نوشیدنی های نارسایی کلیوی آب بیش از حد؟ می کشنده بود؟ همانطور که همه ما می دانیم زمانی که یک فرد عادی از حد از آب می نوشد او / او بیش از حد معمول خواهد ادرار. اما اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نوشیدن آب زیاد، آنها نمی توانند تخلیه از آب مایع به موقع به نقصان کلیه به علت، بدون درمان به موقع آن منجر به مرگ خواهد شد.

چه اتفاقی می افتد اگر یک بیمار با نوشیدنی های نارسایی کلیوی آب بیش از حد؟

همانطور که در بالا ذکر شد اگر یک بیمار بیماری کلیه وجود دارد مشکلات بزرگ باقی مانده است. نوشیدن آب بیش از حد می تواند به یک بیماری شناخته شده به عنوان مسمومیت آب و به یک مشکل مربوط ناشی از رقت سدیم در بدن، هیپوناترمی منجر شود.

آن را به نام اضافه بار حجم و باعث بسیاری از مشکلات. مایع می تواند در ریه های شما جمع آوری، باعث نارسایی احتقانی قلب، عدم تعادل الکترولیت، (کلیه) اختلال عملکرد کلیوی، و غیره

بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید مطمئن شوید که شما آب به اندازه کافی، اما نه بیش از حد. به عنوان مثال، بیمار بیماری های کلیوی با تورم در بدن و یا با هیچ ادرار مقدار باید مصرف آب را محدود کند. اما برای بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، به طوری که آنها باید مقدار مختلف آب بنوشید. اگر می خواهید بدانید که چقدر آب می خواهید به نوشیدن، شما می توانید مشخصات خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال، پس از تجزیه و تحلیل ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیوی، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-healthy-living/688.html





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه زندگی سالم، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: